DETERMINE THE LYRICS

ASSALAMUALAIKUM W.BT

Okay, malam ni saya Mohd Adzrul Alif bin Nilam akan memberikan penerangan tentang 2 buah lagu eh. Salah2, hoho. Okay, just for pengetahuan. Malam ni mau share about 2 lagu yang di research oleh saya :P dua lagu jiwang , tapi insyaAllah lepas tahu maksud lagu ni. Mesti dia berkait rapat dengan life kamu semuaaaaaaaaaaaa. Let's start with lagu Hafiz Ku Akui . Hoho


If  tengok betul2 memang sah sah org yg tidak menghargai. Hahah. Bila sudah dtinggal baru rasa hilang dan lebih mau appreciate. Memang lagu ni kreatif sebab? he's know that he's already missing something that he's never replaced plus never jumpa lagi lah :P :P lagipun lirik dia sudah terang2 ckp kan disana? cuba dengar dulu kan ? Okay.




Okay okay :) hehe. This song is the best way of someone yang usaha dia sudah pun habis utk.... ok.huhu. Videoclip dan lirik tidak sama. itu yang pasti sebab inilah hidup, kalaupun kita bertahan, kita tetap jatuh. Jatuh oleh orang yang kita pertahankan. " Even she's know how much I'm being waiting, but only forgettable" - Billie Joe Armstrong.


Enough For Today :)

No comments:

Post a Comment



HAK TERPELIHARA CUNGKIL GIGI