MY HEPPI DAN USTAZ JAMNUL AZHAR

ASSALAMUALAIKUM W.B.T

MALAM INI ADA DUA BENDA YANG MAHU DI SHARE BERKENAAN ISLAMIC SOCIAL NETWORK DAN JUGA VIDEO YANG MENARIK DARI USTAZ JAMNUL AZHAR.
First aku mau cerita pasal laman sosial bertemakan islam. Laman sosial ni macam facebook juga, cuma beza kita tidak boleh upload gambar tidak menutup aurat dan menggunakan kata kata yang tidak baik. Secara automatiknya akan di-remove :) Jika berminat untuk SIGN UP, sila lah ke link ini Laman Sosial Bertemakan Islamic (MyHeppi) . If mau Sign Up. Senang je, ikut instruction. 
Islamic Social Network

Sila ambil perhatian ! HAHAHAHAHA . Good Job MyHeppi :)

DONE WITH ISLAMIC SOCIALNETWORK. LET'S GO WITH USTAZ JAMNUL AZHAR :)

Video ni aku dapat dari youtube. Bercinta dengan cara yang diredhai dan selamat dari segala kemaksiatan. Nauzubillah :P INSYAALLAH aku pun mau macam ni, hehe. Ustaz ni berusaha dengan sehabis habis untuk orang yang dia sayang. Tengok sejauh mana usaha dia membuah kan hasil bah :P If ada peluang untuk aku, insyaAllah :) tengok lah video ni :P


Conclusion, bercinta itu tidak salah. Tapi yang salah cara kita menunaikan cinta kita. Memang betul la takrabu zina, tapi lumrah manusia ingin dicintai dan mencintai.sehh haha. tapi memang betul, kalau kita mahu hati seseorang, usaha. jangan putus asa. Ramai org bercinta dari umur 18 19 tahun, alhamdulillah hasil usaha,doa, boleh dapat jodoh. macam Ustaz Azhar Idrus cakap, jodoh ditangan tuhan tapi manusia berhak berusaha untuk kekal dijodohkan dengan orang yang dia sayang :) insyaALLAH .








Enough For Today :)

No comments:

Post a Comment



HAK TERPELIHARA CUNGKIL GIGI